Login med Facebook

Her kan du finde hjælp til diverse funktioner i FritForum - alt fra "Hvordan kommer jeg ind til FritForum?" til hjælp til søgefunktioner og meget andet.
Låst
Brugeravatar
0489-poul
Fulde navn: Bodil og Poul Jensen
By: Sunds
Jeg har kørt Camper siden: 2019
Bilmærke: Fiat Ducato 2.3 150hk Aut.
Camper mærke: Knaus
Model: Sun TI 700 MEG Platinum
Årgang: 2019
Navigation: Sygic og Garmin 770

Login med Facebook

Indlæg af 0489-poul » tirs 10. mar 2020 12:17

Udover den kendte login-metode med brugernavn og kodeord, er det muligt at logge ind på FritForum med hjælp fra Facebook.

Første gang man anvender dette, skal man give Facebook tilladelse til at sende navn, profilbillede og emailadresse videre til Fritforum.
Navn og profilbillede anvendes dog IKKE ved denne tilkobling.
Der sendes ikke anden oplysning til FritForum og FritForum kan ikke lave opslag på brugerens Facebook side.

Start login-processen ved at klikke på Facebook knappen nederst til venstre på log ind siden:
image.png
Så skal man fortælle FritForum at man fremover vil tillade Facebook at logge ind. Det sker ved at angive sit brugernavn & adgangskode i billedet, og klikke [Log ind]:
image.png
Herefter sendes man til Facebook, hvor man skal give tilladelse til at FritForum / www.dfac.dk får oplysningerne fra Facebook ved at klikke på blå knap: Fortsæt som XXXX.
Man har selvfølgelig også mulighed for at vælge "Annuller".
image.png
Herefter kommer man tilbage til FritForum, og er nu logget ind som det ses i øverste højre hjørne:
image.png
Du vil på din Facebook konto få en notifikation om at du har logget på www.dfac.dk. Det ser sådan ud:
image.png
Fremover logges man så ind automatisk når man klikker på [Facebook] knappen i log ind billedet.

NB: Hvis man i billede nr. 2 klikker på [Tilmeld] får man denne information, klik så tilbage og udfyld logind-felterne:
image.png

mvh
/Poul
3 x
De bedste hilsener
Poul Jensen
Webmaster

Låst

Tilbage til "HowTo - Hvordan gør jeg?"